Jak przygotować?

Strona główna Jak przygotować?

Jak przygotować zamówienie?

Zamówienia przyjmujemy w formie pisemnej, mailowo lub listownie (zamówienia przyjęte telefonicznie wymagają potwierdzenia pisemnego)

Poprawnie przygotowane zamówienie powinno zawierać następujące informacje, przy założeniu, że przedmiotem zamówienia są torby ekologiczne:

  • wymiary produktu: szerokość 38cm x wysokość 42cm, kod/oznaczenie katalogowe,
  • informację czy torba ma być płaska, czy też ma posiadać boki i dno,
  • określenie rodzaju oraz gramatury tkaniny, z jakiej ma zostać wyprodukowana torba,
  • określenie długości uchwytów,
  • określenie koloru, jeśli jest inny niż surówka naturalna
  • podanie danych do wystawienia faktury
  • podanie dokładnego adresu dostawy, nazwiska osoby do kontaktu oraz numeru telefonu

Jak przygotować pliki do druku?

Najczęściej nasi klienci mają już gotowe projekty, logotypy do nadruku i takie przesyłają nam do oceny. Nasi sitodrukarze oceniają stopień trudności, technikę wykonania projektów na wybranych tkaninach. Jeśli klienci nie posiadają odpowiedniego pliku z projektem do nadruku, chętnie pomagamy przy wykonaniu projektu.

Gotowe projekty należy przesyłać w programie graficznym typu Corel, Photoshop, z rozszerzeniami .ai lub .eps albo w PDF-ie. Bardzo ważnym kryterium jest, aby nadruk był przekształcony na krzywe wektorowe, co gwarantuje niezmienną grafikę i czcionkę podczas przesyłania plików

Na podstawie otrzymanych plików, bądź wspólnie wypracowanej grafiki, tworzona zostaje przez nas nieodpłatnie wizualizacja finalnego produktu i zostaje przesłana do akceptacji przez klienta. Po akceptacji wizualizacji, czyli ustaleniu wielkości i umiejscowienia nadruku oraz kolorów, które określamy w skali Pantone C, rozpoczynamy realizację zlecenia.

Nasze realizcje

  • foto1
  • foto2
  • foto3
  • foto4
  • foto5
  • foto6
  • foto7
  • foto8
  • foto9
  • foto10
  • foto11
  • foto12
  • foto13
  • foto15